رفتن به محتوای اصلی
x

فراخوان سی امین جشنواره دانشجوی نمونه

به گزارش روابط عمومی، سی امین جشنواره دانشجوی نمونه سال 1401 با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

دانشجویان متقاضی ثبت نام در جشنواره ملی دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۱ دانشگاه های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌ های تابعه وزارت علوم، می‌توانند در زمان ثبت نام با مراجعه به سایت سجاد به آدرس portal.saorg.ir، نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.
جشنواره دانشجوی نمونه امسال نیز مانند سال‌های گذشته با هدف افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان در پایبندی به هویت ملّی و گسترش اصول و ارزش‌های اسلامی، اخلاق حرفه‌ای و افزایش تحرک، نوآوری و شادابی اجتماعی و شناسایی دانشجویان با استعدادهای برتر علمی فرهنگی برگزار می‌شود.
این رویداد سعی دارد تا با شناسایی نخبگان، الگوی دانشجوی نمونه و برتر را در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی معرفی کند. معرفی جوانان فرهیخته، موفق و برگزیده و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و شایستگی‌های آنها می‌تواند نقطه عطفی در رسیدن به اعتلا و ارتقای جایگاه علمی و فرهنگی کشور باشد.

پوستر

همه مراحل ثبت‌نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری این جشنواره به صورت الکترونیکی انجام و فرآیند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می شود.
نخست دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می‌پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازها را بر اساس آیین‌نامه و صرف نظر از حد نصاب‌های آن کسب کنند به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می‌گیرند و تعدادی از آنها که شرایط معرفی به رقابت مرحله دوم را کسب ‌کنند جهت شرکت در این مرحله به دبیرخانه مرکزی معرفی و پس از بررسی در جشنواره دانشجوی نمونه تقدیر می‌شوند.
ثبت نام سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در بازه زمانی دوم تا ۱۵ مهر ماه 1401 انجام می‌شود. همه دانشجویان ایرانی و بین‌الملل متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همچنین دانشگاه‌های، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و فرهنگیان می‌توانند ضمن مطالعه دقیق آیین‌نامه و شیوه‌نامه سال ۹۸ با مراجعه به سایت www.portal.saorg.ir و متقاضیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مراجعه به سایت nemooneh.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.

فایل
پیوست اندازه
فراخوان 599.9 کیلوبایت
جدول فرآیند 20.51 کیلوبایت
آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه 1.42 مگابایت
شیوه نامه اجرایی دانشجوی نمونه 911.95 کیلوبایت

تحت نظارت وف ایرانی