رفتن به محتوای اصلی
x

اطلاعیه ثبت نام مدرسه تابستانی شیمی فیزیک

با سلام و احترام؛ 

احتراماً به استحضار می رساند دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان اقدام به برگزاری نخستین مدرسه تابستانه شیمی فیزیک در تاریخ 27 و 28 تیر ماه 1400 نموده است. 

اهداف برگزاری این مدرسه تابستانه شامل آشنایی دانشجویان با پژوهش تحقیقات و فناوری های نوین، تفکر بین ‌رشته‌ای و تقویت کار گروهی در اجرای پروژه‌های علمی-پژوهشی می باشد. همچنین، دراین دوره دانشجویان با تحقیقات و پژوهشهای مختلفی که در گروه شیمی فیزیک این دانشکده انجام می پذیرد آشنا خواهند گردید. 
لذا از دانشجویان کارشناسی (که سال سوم خود را به پایان رسانده اند) و همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد برای حضور در این دوره دعوت به عمل می آید. 

🔴    دانشجویان عزیز برای اطلاع از چگونگی مراحل ثبت نام، پذیرش و برگزاری مدرسه به قسمت راهنمای ثبت نام مراجعه فرمایند. زمان ثبت نام به مدت ده روز از تاریخ 10 الی 20 تیر ماه 1400 می باشد.

🔴    با توجه به محدودیت تعداد افراد شرکت کننده، بعد از تاریخ مشخص شده ثبت نام امکان پذیر نخواهد بود. ضمنا به اطلاع می رساند با توجه به شیوع کرونا برای حفظ سلامتی دانشجویان عزیز و اساتید محترم، این مدرسه تابستانه به صورت مجازی برگزار خواهد گردید.

🔴     هزینه ثبت نام از 3 نفر از دانشجویان برتر هر دانشکده/گروه که از سوی دانشگاه محل تحصیل خود معرفی گردند دریافت نخواهد شد.

تحت نظارت وف ایرانی